LIFE and SOUL OFFICIAL PAGE

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"Cand doua suflete care s-au cautat indelung prin multime, s-au gasit in sfarsit, si simt ca se potrivesc, ca-si nutresc simpatie, ca sunt suflete-pereche intr-un cuvant, intre ele se statueaza o legatura, puternica si pura aidoma lor, o unire care incepe aici pe pamant, si continua, de-a pururi, in ceruri. Este dragostea, dragostea adevarata, cum putini o pot intelege, o iubire ca o religie, glorificandu-l pe cel iubit, si a carei esenta consta in devotiune si patima si pentru care cele mai mari sacrificii sunt cele mai dulci trairi" Victor Hugo

Persoane interesate - urmaresc blogul tau :)

sâmbătă, 8 mai 2010

Cuvinte...din suflet




Scumpul meu...

Stiu...stiu ca nu vom trai la infinit...stiu ca nu iti pot oferi toata dragostea ce o meriti...stiu ca nu iti pot multumi indeajuns pentru clipele ce langa tine par decupate din Rai! Simt ca zambetul tau divin are puterea de a-mi insenina ziua, naoptea...Simt ca ceva magic ne leaga, dincolo de granitele imaginatiei omenesti...dincolo de ceea ce NOI nu putem intelege, dar putem simti...putem simti ca Soarele rasare pentru iubirea noastra, putem simti ca Luna ne ocroteste in universul ireal ce ne inconjoara la Miezul Noptii! Putem simti cum aripi de inger ne duc departe, inspre cea mai inalta culme a cerului, cand trupurile noastre se unesc, cand buzele noastre se cunosc, cand ne soptim unul altuia "TE IUBESC!". STIU, Drgaul meu, ca nu iti pot multumi indeajuns pentru minunile ce mi le oferi, insa voi pune fericirea ta mai presus de propria fericire, aducand o ofranda dragostei ce mi-o porti, dragostei ce ne-o purtam...

Un comentariu:

Claus Web spunea...

foarte romantic, nu-i asa?

toateBlogurile.ro

Take a look...

Powered By Blogger
IDC - Incubatorul de condeie